luni, 22 august 2011 | By: ioana97

O femeie implinita de Danielle Steel


CE SPUN EI:
Victoria Lawson, o fată dolofană cu păr blond, ochi albaștrii trăsături banale, se simte o străină în familie și într-un oraș în care fizicul înseamnă totul. Tatăl ei, Jim, este înalt și zvelt, iar mama, Christina, o brunetă minionă și grațioasă . În comparație cu Gracie, sora considerată de toată lumea perfecțiunea întruchipată, tânăra rămâne pentru părinții ei „prăjiturica noastră de probă”. Dar o întâlnire întâmplătoare, o trădare incredibilă și o confruntare în familie marchează un punct de cotitură în existența celor două surori, iar Victoria va fi pusă în fața unei provocări majore: să se accepte pe sine așa cum este, să fie mulțumit de ea însăși să fie mândră de victoriile obținute cu atâta truda. Voinică sau nu, este o femeie minunată , fapt pe care îl descoperă și ea în cele din urmă .
Noul roman al luiDanielle Steel celebrează , într-o manieră emoționantă și incisivă, virtuțile frumuseții neconvenționale și pune într-o nouă lumină chestiunea spinoasă a greutății corporale și impactul său asupra respectului de sine și relațiilor de familie. 580 de milioane de cărți vândute în 47 de țări!
Cel mai vândut autor în viață din toate timpurile!
CE SPUN EU:
Am auzit ca aceasta carte ar fi considerata maculatura si, sincer, nu pot sa-mi dau seama de ce. Sincer, cred ca partea cea mai grea e sa treci de inceput(din nou problema mea cu inceputurile), dar dupa, eu, una nu am mai lasat cartea din mana. Sincer, povestea mi-a atins latura sensibila si am realizat ca in ciuda faptului ca nu sunt perfecta, ca parintii mei mai fac greseli, ar trebui sa ii apreciez si sa ii iubesc neconditionat pentru ca ei ma iubesc asa cum sunt.
Inchipuiti-va ca parintii vostri sunt oamenii perfecti, un fel de intruchipare a unui vis, dar atunci cand tu te nasti te dau la o parte. De ce? Pentru ca ai prea multe kilograme. Ganditi-va ca tot ceea ce fac este impotriva voastra, dar ca atunci cand li se naste al doilea copil, perfectiunea intruchipata, isi directioneaza toata dragostea catre el. De ce? Pentru ca era slab si frumos si pentru ca nu are nasul ca tine. Daca sunteti ca mine intr-o mica masura o sa ajungeti sa va fie mila de Victoria, asta pana la sfarsitul cartii.

Si ca tot am ajuns la sfarsit, vreau sa spun ca intr-un fel sau altul m-a dezamagit. Nu stiu de ce, dar pot spune ca nu mi-a placut. In rest, cartea a fost frumoasa...
Va recomand aceasta carte foarte mult, in mod special daca trebuie sa vi se reaminteasca de ce sa va iubiti parintii si de ce sunt cei mai buni.
Nota: 4/5

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu