duminică, 2 octombrie 2011 | By: ioana97

Altfel de ingeri de Lili St. Crow


CE SPUN EI:
„Întunecată, periculoasă, sexy! Dru Anderson este o nouă eroină dură, a cărei poveste o veţi citi dintr-o suflare.” — RICHELLE MEAD, AUTOAREA BESTSELLERULUI ACADEMIA VAMPIRILOR
DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.
Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…
Pentru mai multe informaţii despre această serie şi despre autoare, vizitaţi www.strange-angels.com şi www.lilithsaintcrow.com.
DRU ANDERSON Nimeni nu îi poate spune ce să facă.
CE SPUN EU:
Wow. E destul? Stiu, nici eu nu cred ca asta ar fi destul, dar rezuma destul de mult ceea ce simt fata de carte.
Ma asteptam la destul de multe din partea acestei carti, tinand cont la cat e de laudata afara, la noi si la cat e de comparata cu AV, care e seria mea preferata, dar ma asteptam sa fiu dezamagita. Asa era cel mai simplu, dar nu, se pare ca s-a aflat cartea asta care sa concureze cu Acadmia.
Sincer, nu pot sa descriu in cuvinte cat de mult mi-a placut cartea, desi la inceput am fost putin cam reticenta.
Cartea incepe in forta inca din primele capitole si nu am mai avut nici o problema cu inceputul, ceea ce e un punct in plus.
Dru e foarte, foarte tare desi mi se place ca plange cam mult pentru tipa dura care pretinde ca e. Desi e mai realist asa, nu? Nu am fi crezut ca e o persoana reala daca nu ar fi plans si ea putin.
Mai e si tipul goth, care e un fel de geniu si care vrea sa devina fizician, care o ajuta neconditionat si care isi conduce viata dupa ,,prima data e gratis''.
Si djvampirul superb(poate doar in opinia mea) care se ofera sa o ajute pe fata, ca doar ea e un luptator foarte puternic care e in stare sa il ucida pe cel mai puternic dintre vampirii din America(sau erau doar Statele? nu, nu e asa de important).
Ah, si vi-am spus ca prietenul ei cel mai bun, da, acela goth, e un loup garou?
Mi-a placut ca de la inceput pana la sfarsit, totul se invarte intre realitate si irealitate, ca nu stii niciodata ce e real si ce nu, ca actiunea e peste tot, ca Dru e pur si simplu prinsa in lumea ei si ca te atrage si pe tine in ea.
Acesta e genul meu de carte, dar s-ar putea sa nu va placa daca nu va plac cartile pline de actiune si de indoieli, dar vi-o recomand oricum.
Nota: 5/5



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu