sâmbătă, 31 decembrie 2011 | By: ioana97

2011

Nu-mi plac, dintr-un motiv logic(pentru mine), revelioanele si zilele de nastere. De ce? E destul de simplu: se termina ceva. Ba mai imbratranesc(termenul mai potrivit ar fi cresc, dar eu ma simt la fel), ba se mai termina un an, care cu bune cu rele a fost un an nemaipomenit(credeti-ma, intotdeauna eun an nemaipomenit).
Si 2011 nu a fost exceptie pentru mine. Si sper ca nici pentru voi!
Am citit o gramada de carti(cred ca cele mai multe intr-un an-dar tinand cont ca am fost o cititoare amatoare pana recent sper sa continui mai bine anii viitori), am mai calatorit, mi-am mai atins scopuri cu scoala, chestii de genu(doar nu o sa ma apuc sa va faca acum o lista cu toate astea), dar cel mai important, mi-am facut cativa prieteni aici in blogosfera, plus ca am reusit sa ma tin de un lucru un timp indelungat, si anume de blog.
Asadar, tuturor prietenilor mei din blogosfera, dar nu numai, tuturor cititorilor, dar si celorlalti care sunteti noi veniti pe aici: sper caati avut un an la fel de bun ca al meu si sper ca il apreciati si va bucurati de ultimele clipe(1h52' de acum)
Am planuri mari pentru la anul(sper ca nu prea mari), dar vi le voi dezvalui intr-un alt post.Pana atunci, sa ne luam ramas bun de la un an care in ciuda crizei ne-a adus multe carti(pentru care le multumim editurilor), dar si clipe de neuita(unele reale, altele doar in paginile pe care le-am citit^^).
Asadar, MULTUMIM 2011!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu