luni, 23 aprilie 2012 | By: ioana97

Revenire...in forta(sper)

Trebuie sa sesizam un tipar in comportamentul meu de blogger. Am perioade in care lipsesc cu desavarsire, fac un post in care imi cer scuze, postez apoi tot ceea ce ar fi trebuit sa postez regulat(sau nu neaparat), iar mai apoi raresc posturile, pastrandu-le totusi existenta. Si apoi linistea aceea....
Presupun ca ati remarat ca tocmai s-a terminat perioada de pustietate(a mea, nu a voastra) si ca ar trebui sa incep cu postatul. O sa incerc sa postez tot ceea ce mi-am propus, dar nu o sa va mint, nu o sa fie un adevarat torent de postari.  Putine si bune(sper eu, bineinteles). Probabil ca se vor mai inmulti ele dupa ce termin cu examenele, cu dosarul pentru liceu(apropo, daca aveti sugestii de licee, sunt deschisa la propuneri...ce recomandati?), cu banchetul si cu toate, o sa aveti ce citi.
Pana atunci, o melodie care e la tema(partial):

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu