luni, 8 aprilie 2013 | By: ioana97

Recenzie: Georgina Kincaid

Sa sarim peste toate formalitatile: ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
.
.
.
.
* later*
.
.
.
.
*much later*
.
.
.
Seria asta minunata, extraordinara mai are doar un volum? 
*nuuuuuuuu!!!*
.
.
.
.
*later*
.
.
.
Ce ati inteles pana acum? 
Sa va lamuresc: timp de 3 zile am trait in lumea Georginei, alaturi de ea, indragostindu-ma si urand barbati, demoni, ingeri, tot felul de alte creaturi... 
Si *moment dramatic* cand am ajuns la ultima pagina a volumului 5 mi-am dat seama ca nu am inca volumul 6 ca sa mai traiesc cateva ore cu Georgina si ca, oricum, dupa volumul 6 nu mai e...nimic. Georgina va fi pierduta pentru totdeauna.
O urasc pe Richelle Mead pentru ca face asa ceva. De ce scri carti asa de bune? Mi-ar fi mai simplu cu alea care nu trec de 4 stelute. 
Dar, sa scriem o recenzie adevarata(sau macar sa incercam asa ceva...din moment ce sentimentele mele sunt prea distruse). *remarcati cat dramatism intr-o singura propozitie*
Am citit primul volum acum muuuult timp. Cand a aparut. +/- cateva zile pana a ajuns cartea la mine, de fapt, dar... Si dupa, nu stiu, nu am mai luat seria. Erau alte serii, alte carti, alte lucruri de facut... Si acum mi-am luat tot ce a aparut si...am devorat, la propriu, toate cartile
Primul volum ar avea, din partea mea, cam...3-4 stelute, pe acolo. Volumul II nu e foarte departe, deasemenea. De fapt, nu cred ca un volum ar depasi 4 stelute, dar...seria aduna usor 5 stelute.
Cum? Nu stiu. Pur si simplu.
V-o recomand cu draga inima, fiecare carte in parte, dar in mod special toate volumele. Pur si simplu nu am cuvinte care sa descrie sentimentele mele fata de serie.
Asta fara sa va enumar toate momentele care m-au facut sa ma indragostesc. Cand Georgina isi dezvaluie partea umana. Carter. Jocul pe care il joaca Jerome de fapt. Carter. Jocul pe care il joaca Carter. Moartea stim-noi-cui de la finalul volumului 5. Oneironii. Carter. Oh, Doamne, am spus Carter? Pur si simplu m-am indragostit de Carter. Nu zic, imi place si Seth, si Roman, chiar si Cody si Jerome, dar Carter e divin(scuzati jocu' de cuvinte). 
Well, cred ca aceasta e cea mai proasta recenzie pe care am scris-o de mult timp, dar momentan sunt pur si simplu prea socata. Viata mea s-a terminat. Ce sa citesc acum? Nu mai exista Georgina T-T. Poate/probabil ca voi reveni cu o recenzie mai buna dupa ce imi voi reveni(adica dupa ce voi pune mana si pe ultimul volum si il voi devora)

Si stau pur si simplu aici intrebandu-ma ce se va mai intampla. Georgina devine om? Sufletelul ei ce mai face? Care e toata chichita in jurul careia se invarte povestea? Mai e doar un volum? e cumva o gluma? 

Nota: 5*/5

1 comentarii:

Unknown spunea...

N-am citit seria dar am auzit si pareri bune si pareri rele :)

Trimiteți un comentariu