duminică, 7 septembrie 2014 | By: ioana97

Black Ice de Becca Fitzpatrick




Sometimes danger is hard to see... until it’s too late. 

Britt Pfeiffer has trained to backpack the Teton Range, but she isn't prepared when her ex-boyfriend, who still haunts her every thought, wants to join her. Before Britt can explore her feelings for Calvin, an unexpected blizzard forces her to seek shelter in a remote cabin, accepting the hospitality of its two very handsome occupants—but these men are fugitives, and they take her hostage. 

In exchange for her life, Britt agrees to guide the men off the mountain. As they set off, Britt knows she must stay alive long enough for Calvin to find her. The task is made even more complicated when Britt finds chilling evidence of a series of murders that have taken place there... and in uncovering this, she may become the killer’s next target. 

But nothing is as it seems in the mountains, and everyone is keeping secrets, including Mason, one of her kidnappers. His kindness is confusing Britt. Is he an enemy? Or an ally? 

BLACK ICE is New York Times bestselling author Becca Fitzpatrick’s riveting romantic thriller set against the treacherous backdrop of the mountains of Wyoming. Falling in love should never be this dangerous…


Si versiunea RO:

Cateodata pericolul e greu de vazut ... inainte sa fie prea tarziu.

Britt Pfeiffer s-a antrenat pentru a pleca ca si Teuton Ranger, dar nu este pregatita ca, fostul ei iubit, care inca ii bantuie fiecare gand, sa vrea sa i se alature. Inainte ca Britt sa isi inteleaga sentimentele pentru Calvin, un viscol neasteptat o forteaza sa caute adapost intr-o cabana izolata, acceptand ospitalitatea celor 2 ocupanti chipesi-dar acesti barbati sunt fugari si curand o iau ostatica.

Pentru a supravietui, Britt accepta sa ii calauzeasca pe barbati la poalele muntelui. In timp ce pleaca, Britt realizeaza ca trebuie sa ramana in viata suficient pentru a fi gasita de Calvin. Sarcina ei devine mai dificila atunci cand gasesti dovezi ale crimelor care s-au petrecut acolo...si aceste dezvaluiri ar putea-o transforma in urmatoarea victima.

Dar nimic nu este asa cum pare in munti si toata lumea pastreaza secrete, inclusiv Mason, unul dintre rapitori. Bunatatea lui o deruteaza pe Britt. Este un inamic? Sau un aliat?

Black Ice este thrillerul romatic, care consolideaza pozitia Beccai Fitzpatrick ca New York Time bestselling author, stabilit impotriva tradarilot din Muntii Wyoming. Sa te indragostesti nu ar trebui sa fie vreodata atat de periculos...


5 comentarii:

Ema spunea...

Mi-au placut intotdeauna cartile romantice, fara sa dea in extrema cealalta, a erotismului exagerat si a povestilor siropoase. Imi place descrierea acestei carti, o sa o trec pe lista mea de To Read :)

alexa ioana spunea...

mie imi place coperta
continutul, nu chiar...
nici Damnare n-am citit, desi as fi interesata de serial :D am vazut cateva poze si actorii mi-au atras atentia

alexa ioana spunea...

mie imi place coperta
continutul, nu chiar...
nici Damnare n-am citit, desi as fi interesata de serial :D am vazut cateva poze si actorii mi-au atras atentia

alexa ioana spunea...

mie imi place coperta
continutul, nu chiar...
nici Damnare n-am citit, desi as fi interesata de serial :D am vazut cateva poze si actorii mi-au atras atentia

Ema spunea...

Wow, aici ai postat acelasi comentariu de 3 ori...
Mie imi place continutul, desi asa cum am scris mai sus nu imi plac mereu cartile de genul asta :)

Trimiteți un comentariu