joi, 21 august 2014 | By: ioana97

2πR

Nu are sens pana acum? Ei bine, nu o sa aiba nici de acum inainte. Probabil.

Cat de des vi se intampla sa alergati in cerc dupa ceva? Orice?

Ca mine in acest moment; alerg dupa o carte buna. Vreau o carte pe care sa o ador; vreau o carte pe care sa vreau sa o devorez intr-o clipa, dar pe care sa o prelungesc cat de mult se poate(asemeni regulii Georginei /Georgina Kincaid, Richelle Mead/ de a citi doar cate 5 pagini din cartile lui Seth in fiecare zi); o carte care sa ma faca sa rad si sa plang; o carte care sa ma faca sa vad lumea din spatele ei, si nu doar scurte fragmente aruncate pe usa din dos; o carte care sa ma faca sa traiesc; o carte la care sa plang si sa rad; o carte ale carei personaje sa ma faca sa ma indragostesc de ele, iar si iar; sau, dimpotriva, sa le urasc cu infocare.

Nimic mai simplu, nu?

Ei bine, desi am citit ceva de cand sunt in vacanta, nu am reusit niciodata sa citesc ceea ce VOIAM (ei bine, dezavantajul de a-ti petrece vacanta pe drumuri, nu?), ci doar ceea ce imi cadea prin mana sau ceea ce mai gaseam prin masina sau salvat pe kindle. Si ei bine, putine dintre cartile pe care le-am citit au meritat. (Asta ca sa nu spun ca nu au meritat).

Acum ca se termina vacanta, regret ca nu am reusit sa investesc mai mult timp in cartile pe care le voiam citite; poate ca atunci as fi gasit ceea ce caut; poate ca in felul acesta as fi reusit sa ma indragostesc de hartie la modul suprem, iar. Dar momentan, nu. Poate data viitoare. Intotdeauna ramane o noua incercare.

4 comentarii:

Ema spunea...

Stiu ca este tarziu sa iti recomand acum, proabil ca acum ai gasit ce sa citesti fain, insa iti recomand cartea lui Eric Emmanuel Schmitt - Oscar si tanti Roz. :) O sa iti placa sigur.

alexa ioana spunea...

eu niciodata nu am putut sa respect regula Georginei. 5 pagini sunt foarte, foarte putine. poate 5 capitole :d
Btw, am adora seria cu Georgina. e printre preferatele mele ever
apropo, iti recomand Academia vampirilor, scrisa tot de Richell.

alexa ioana spunea...

eu niciodata nu am putut sa respect regula Georginei. 5 pagini sunt foarte, foarte putine. poate 5 capitole :d
Btw, am adora seria cu Georgina. e printre preferatele mele ever
apropo, iti recomand Academia vampirilor, scrisa tot de Richell.

Ema spunea...

Mie nu mi-a placut filmul Academia vampirilor, si desi aveam cartea, am preferat sa o dau. M-am gandit ca daca filmul e atat de prost, cartea nu are cum sa fie buna...

Trimiteți un comentariu