miercuri, 27 august 2014 | By: ioana97

September New Books

Intr-un final am ajuns acasa. Yey. Si acum ca am avut timp sa imi reincarc bateriile intr-o vacanta super- mega-ultra-giga-tera lunga si le-am si descarcat, m-am hotarat sa ma pun serios pe treaba cand vine vorba de blog. Bineinteles, asa spun tot timpul, dar de data aceasta sunt convinsa. Si imi doresc. Si am cateva idei. Acum, sa speram ca o sa infrang lenea.

Pentru inceput, vreau sa va prezint cateva carti de peste mari ce vor fi publicate in luna ce urmeaza si care au reusit sa-mi atraga atentia. Unele pentru ca sunt continuari ale unor serii pe care le-am citit sau planuiesc sa le citesc(si stiu deja ca imi vor placea!), altele pentru ca sunt carti publicate de autori pe care deja ii iubesc datorita unor alte serii, iar altele pentru ca, de ce sa nu fiu sincera, au niste coperti superbe si ar completa intr-un mod minunat biblioteca mea. Presupun ca va dati singuri seama care din ce categorie e.

Enjoy!










3 comentarii:

Ema spunea...

Ma uit la postarile tale legate de noi aparitii... si ma intristez. Multe dintre aceste carti, desi au aparut anul trecut in septembrie in afara, nu s-au tradus la noi... Mi se pare aiurea. Ar fi fain ca mai multa lume sa citeasca...

alexa ioana spunea...

piata de carte din Romania nu o duce chiar asa de bine ca in alte tari. totusi, eu zic ca ne revenim, putin cate putin si cine stie, poate in urmatorii 10-20 de ani vom ajunge la nivelul altor tari in ceea ce priveste piata de carte

Ema spunea...

In tara noastra se promoveaza alte lucruri, alte idei, nu cititul si nu cartile. Asa ca ma indoiesc ca vom ajunge vreodata la nivelul altor tari...

Trimiteți un comentariu